22-06-2010

Ik ga op reis en neem in mijn koffer mee!

Morgen vertrek ik met Gertie naar Frankrijk, we gaan bij Maril logeren. We vliegen van Düsseldorf (Weeze) naar Beziers.  In mijn koffer neem ik mee...........een cadeau voor Maril. Het cadeau zie je bovenaan, een handgemaakte tas van leer, vilt en stof. In de tas zit een blik met zeefdruk-kaarten en een Hollands voodoo popje. Voor een week heb ik niet veel nodig maar een ideeën-boekje moet natuurlijk mee. Ik moet ergens toch mijn aantekeningen in maken! Aquarel kleurtjes een potlood en pen en nog een leesboek.
Beurs, pas en tickets en een fotootje van Boris  mijn 4 mannen. Succes Jongens!!!!

4 opmerkingen:

  1. Prettige week, Helmi!
    Leuk dat je hier alles laat zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier, je komt vast met een boekje vol inspiratie terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Sis, goed geland heb ik begrepen van het thuisfront . de mannen hadden al 3 feesten achter rug :)).Have Fun .Bisous pour Maril

    BeantwoordenVerwijderen