10-11-2010

De mooiste surprise voor een kind!




Omdat ik zelf graag teken breng je dat ook over op je kinderen.Mijn zoon Loek was ongeveer 8 jaar toen hij 'Bartje' tekende. Zoals je kunt zien was het een gek groen fantasie 'beest'. Loek kon Bartje van alle kanten tekenen, hij zag het duidelijk voor zich. Met al die tekeningen naast elkaar heb ik een patroon van Bartje gemaakt. Ik heb hem van 2 oude sweaters gemaakt en als surprise gegeven.
Stef en Niek tekenen ook en alle drie hebben ze net als moeder 'ideeën boekjes' om de schetsen in te bewaren.

8 opmerkingen:

  1. Oh fantastisch! Bartje ziet er geweldig uit.

    Mijn oudste zoon tekent ook, maar mijn jongste totaal niet. Die bouwt liever (met Lego)

    Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die stoffen Bart gelijkt wel erg goed op de tekening hoor, heel mooie surprise! Leuk dat ze dat van je overnemen, die ideeën boekjes, leuke herinnering ook voor later!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig idee! Goed bedacht en mooi uitgevoerd.

    Die ideeën boekjes vind ik heel bijzonder. Echt iets om te koesteren.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn kindertekeningen toch leuk om uit te werken in stof ! Heel mooi gedaan. En je mag super trots op je kinderen zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg!, de ideeenboekjes, de stoffen Bartje, heel inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je zoons het ook doen: zeker inspiratie voor hun volwassene leven!
    En wat leuk, die groene Bart: erg mooi uitgevoerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet alleen denken, maar ook doen. Je kinderen zijn al net zo creatief als dat jij bent. Wat mooi om dat terug te zien. En wat een geweldige uitvoering van dat mannetje. Hoe vond je zoon dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dat leuk zeg!!

    Groetjes, Marian

    BeantwoordenVerwijderen