12-09-2011

Bijous-kraaien en Bag-fans




Petra Sauter & Jean-Marie Baecque heb ik ontmoet in Zuid-Frankrijk. Zij maakt sieraden en hij maakt tassen. Samen werken ze in een jaloersmakend atelier in een fantastisch huis. Dit is gelegen op een berg en vanuit het atelier kijken ze over Clermont-L'Herault. Op 17 en 18 september zijn ze in Nederland met een pop-up store, adres: Jan Olphert Vaillontlaan 75 Amsterdam (Kijk hier voor de route). Alles wat uit hun handen komt is UNIEK, dit betekent dat er van elk stuk maar EEN exemplaar is. Ik ga er Zondag naar toe en misschien zie ik jullie daar ook.

4 opmerkingen:

  1. Alvast veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Helmi, wat grappig dat je naar Amsterdam komt. Vindt je het leuk om iets af spreken, bakje koffie of zo. Heb je daar tijd voor? Het lijkt mij erg gezellig om je eens in real live te spreken. Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooow, als ik me toch eens mocht uitleven in zo een atelier! Wat een heerlijkheid!
    Liefs mim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk vooruitzicht! Laat je weten hoe het was? Ja? Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen