13-11-2011

Een klein moment voor mezelf.

Week 45 gaat vooral over de crisis. Het vertrek van Papandreou en Berlusconi. EEN Europa, Noord-Europa, Zuid-Europa of GEEN Europa. Daar heb ik helemaal geen zin meer in. Ik verlang naar ander nieuws................... Sinterklaas is weer in het land. Het is een spannende tijd voor de gelovigen en diepgelovigen onder ons. Ik zet de tv maar even uit en ga lekker doen waar ik goed in ben. Als mijn pen of stift het papier raakt ben ik niet te stoppen. Als ik te lang doorga is de zeefdruk helemaal zwart.    

6 opmerkingen:

  1. Nou dat zal wel meevallen Helmi, jou zeefdrukken zijn altijd erg mooi, uniek en vooral artistiek !
    Roos x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Helmi!
    I am never sure if I should reply to your comment on my blog or leave another message on your blog!
    I am hoping that you will be able to send me some photos of your punnikklosjes (spool knitters) and let me know prices and costs .... I use Paypal to pay. I look forward to hearing from you, thank you so much, cheers, Maz (spoolknitter blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's hard to stay positive sometimes with all the turmoil around us but you are right you just have to keep going and look for the positives - including Christmas!

    Hugs, Stephie x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja je gedachten zijn heel herkenbaar. En wat je uitlaadklepwerk is geweldig geworden!! Dus laad maar lekker meer uit zou ik zeggen. ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha, ha, helmi... herkenbaar dat je naar ander nieuws verlangt. hier in italie zitten wij al sinds 3 jr ca. van de politiek te balen! links of rechts, gelovig of niet: vaak allemaal eenzelfde 'troep'!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful art! Your creations are very playful and terrific!

    BeantwoordenVerwijderen