22-05-2012

Boutjes&moertjes in de KinderKunstKlas




Voor de pilot die ik voor Rick doe, vergeet ik de tijd die ik erin steek. Dit komt ook door Marijk, die met zoveel passie en liefde haar vak beoefend. Het werkt besmettelijk en ik vind dit natuurlijk ook hartstikke leuk werk. Ik ben bevoorrecht dit te mogen doen. Dus maak ik op mijn vrije dag 60 stempels van boutjes en moertjes waar de kinderen robotjes van kunnen maken. Ik schrijf een verhaaltje, maak muziek, zing een liedje en laat nog een paar voorbeelden zien. 
De kinderen zijn blij!

8 opmerkingen:

  1. Ik geloof dat dit mijn lievelingsbericht is:)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het super geweldig ! Ze boffen met jou, weet je dat ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vreselijk leuk die stempels en het idee om zo robots te stempelen! Heerlijk al die creativiteit op je blog.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben eens even op dit blog van je aan het rondsnuffelen en wat een leuke stempels, in feite lijkt het heel eenvoudig. Heb nu ook al sinds dat ik een workshop bij mijn blogvriendin MiM heb gedaan een paar stempels gemaakt. Petje af hoor en wat een leuk idee om er dan weer gezichtjes etc van te laten stempelen. Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen