04-08-2012

Crochet some Daisys!






In een tijdschrift zag ik een foto van Heidi Klum met een madeliefjes kroon. Dat is lang geleden dat ik madeliefjes ben gaan plukken op een grasveldje. Het idee was snel geboren, ik ga madeliefjes haken.
 Bij "Ing-things " heb ik al vaker naar al die mooie gehaakte bloempjes gekeken. Ik ben het niet verleerd, maar ik ben nog zoekende naar de juiste vorm en maat. Nog snel even googelen en op Pinterest kijken of dit al bestaat. NEE, geen DAISYS!!! Met de lus aan het steeltje kun je de madeliefjes rijgen.



9 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Zo kun je toch je eigen kroon maken van losse bloempjes! Dit is echt zomer voor mij! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Madeliefjes zijn mijn lievelingsbloemen! Super gedaan!!
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattig hè, inderdaad een leuk idee om een blijvend kransje te maken.
    Ik heb mijn doesjes koekoesbloemen om gegeven maar die waren zeer rap verdwenen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan moet je ook even bij mij kijken! Heb er ook een gemaakt een tijdje geleden, ze blijven prachtig he? Deze van jouw zijn ook erg mooi gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief gemaakt en inderdaad vroeger maakte ik ze ook van echte madeliefjes, deze zijn dan wat langer houdbaar.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och wat leuk, ik maakte ze dus vroeger van echte bloemen. Met je nagel voorzichtig een spleetje maken in de steel, zodat je het andere bloementje er doorheem kon steken. Nostalgie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen