11-11-2012

Zeefdrukken op stijfselpapier






Ik maak weer tijd vrij om in de werkplaats van Emmy te gaan drukken. De ontwerpen maak ik op transparant papier zodat Emmy de zeven kan belichten. Alles wordt netjes afgeplakt en ik druk met de rakel de verf door de zeef op stof, gerecycled papier en op de ondergronden van het stijfselpapier. Ik experimenteer wat met een schaar en een mesje. De ideeën moeten nog wat groeien en dat heeft tijd nodig.
Kon ik de tijd maar even stop zetten als ik aan het fröbelen ben!

4 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren, leuke silhouetten!
    Heerlijk :) Als je zo lekker bezig bent,
    bestaat er geen tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja de tijd vliegt als je zo bezig bent. Wat apart is dat toch dat zeefdrukken, kan me voorstellen dat je overloopt van de ideeën :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig Helmi en wat geweldig dat je de beschikking hebt over een zeefdrukmachine. Ben een klein beetje lichtelijk jaloers (klein beetje maar hoor). Wat jammer he dat de tijd altijd vliegt als je helemaal in iets opgaat en dat de tijd zo langzaam gaat als je iets vervelends moet doen. Tenminste, zo werkt dat bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen