16-12-2012

"kinderFEESTje" IK maak een tas!





Een meisje is jarig en komt met 5 kids in mijn atelier tassen maken. Van wollen dekens knip ik lapjes en stukken leer voor de achterkant van de tas. Met de machine en een dikke leernaald maak ik gaatjes in het leer. De kinderen gaan fanatiek aan de slag met de kleurige wol en een viltnaald. Ze knippen en prikken erop los en creƫren unieke dekentjes. De dekentjes worden met een eenvoudige steek aan het leer bevestigd. Nog een label eraan en klaar zijn de tassen.
Ze zijn prachtig, IK ben erg trots op deze jonge designers!

6 opmerkingen:

  1. O, zo leuk !
    Enne...geweldige tip... draadloos Pinteresten. Haha. Misschien moet ik sowieso draadloos... er is maar zo weer een uur om.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee en wat een kleurrijke tassen zijn er gemaakt. Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, en zo kleurrijk en vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke activiteit en geweldig resultaat! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Helmi! Als ik nog zo jong was zou ik willen dat jij mijn juf was :0)) gr.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er geweldig gezellig uit! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen