09-07-2013

Ruilhandel is hip!




Ik heb altijd veel kijkers op mijn blog en een paar reacties. Op mijn vorige bericht kreeg ik een reactie van Mevrouw Pardoes. Nieuwsgierig als ik ben ga ik even kijken op haar blog en in haar web-winkel. Meteen krijg ik weer de kriebels om ook een webwinkel te starten. Ik twijfel hier al zeker een jaar over. Zijn de foto's wel goed genoeg en hebben de kunstwerkjes die ik maak een eigen gezicht? De ruilhandel via mijn blog werkt wel heel goed. Ik heb al veel spullen verstuurd en ook weer ontvangen.
Bedankt allemaal!

4 opmerkingen:

  1. Ruilen in het helemaal Helmi, het is een hele leuke manier om spulletjes te krijgen die je mooi vindt en iets dat je graag wilt delen, de wereld in te sturen. Ik ben blij met onze ruil!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helmi, ruilen is veel leuker. Een webshop goed runnen kost heel veel tijd. En je verdient er relatief weinig mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu volg ik toch al een poos je blog, maar die ruilhandel is me volledig ontgaan. Welk werk ruil je dan? Ik ben op Facebook ook lid van een
    ruilpagina
    (ik hoop dat het gelukt is om er een link van te maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Helmi,

    Ook ik vraag me af hoe ik met jou iets zou kunnen ruilen, heb nog een staalboek met mooie stof voor je waarop je kunt zeefdrukken!
    Idd leuk ruilen! Succes en ik hoor graag of je interesse hebt!

    BeantwoordenVerwijderen