30-12-2015

Het liefste zou ik........


Het einde van 2015 is een feit. Het was weer een bewogen jaar. Zo kreeg ik na drie keer een jaarcontract toch nog een vaste aanstelling in de zorg. Jammer dat ik in het kunst en cultuur onderwijs weer deeltijdontslag heb gekregen. Mensen zouden eens moeten weten en voelen wat al die onduidelijkheid met je doet. Als 50-plusser mag ik nog een hele tijd werken, maar eerlijk gezegd zou ik het liefst uren in mijn werkkamer of atelier vertoeven. De hele dag gewoon een beetje aanklooien met wat stofjes en knoopjes dingetjes uitproberen. Ik zou ook heel veel mensen blij willen maken en opvrolijken in mijn atelier. Wat een zaligmakend gevoel moet dat zijn als je niet op de klok en je beurs hoeft te letten. 

Mag het voor 2016 transparanter en gevoeliger! 


 Fijne jaarwisseling!

4 opmerkingen:

  1. voel helemaal met je mee Helma ;-) een mooi en creatief 2016

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de beste wensen voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hilmi, ik wens je het beste voor het nieuwe jaar, dat je inderdaad niet op de klok en op de beurs hoeft te letten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel herkenbaar. Jij ook de beste wensen voor 2016!

    BeantwoordenVerwijderen