28-03-2016

KunstInkijk van 2016


Het kunstenaarscollectief organiseert op de tweede Paasdag een atelierroute langs werkplaatsen van kunstenaars in en rond Weert. Je kunt een kijkje nemen in een PopUP-Galerie en er vinden eveneens groepstentoonstellingen plaats. Zelf maak ik altijd een top 10 van wat ik graag wil zien, omdat ik weet dat het niet haalbaar is om alles te bekijken. Enfin, hoog op mijn lijstje staat het werk van Karin van der Linden. De foto hierboven spreekt voor zich, maar wil je meer werk van haar hand zien dan kijk maar eens op Pinterest.


De tijd vliegt voorbij en ik wil nog zoveel zien. Ik bewonder het werk van Greet Boekholt dus ik breng even een bezoekje en spreek meteen af dat ik zaterdag naar haar tentoonstelling in Roermond ga kijken.


Tot slot ga ik naar Yvonne en Renier deze gepassioneerde kunstenaars wonen in een prachtig modern pand. Ze maken mooie schilderijen en hebben beide een jaloersmakend atelier. Ik had nog veel meer op mijn lijstje staan, maar het is alweer voorbij.
Volgend jaar weer een andere route.

1 opmerking: