28-05-2017

Met de tijd mee.......


Als modemeisje (zo werden we genoemd op de kunstacademie) ben ik nooit een echte trendsetter of trendwatcher geweest. Ik heb zelfs een haat/liefde verhouding met de 'MODE'. Ik doe wel echt mijn best om bij-de-tijd te blijven en vind dat ook fijn. Ik zoek naar bijscholingen en probeer ook op het gebied van de nieuwe media een beetje mee te doen. Terwijl ik in de eerste klas heb leren schrijven met een kroontjespen en meteen in de tweede klas een balpen kregen, is het nu allemaal digitaal. Ik probeer wat in de verschillende programma's die ik op mijn lap-top voor handen heb. Ik merk dat de ontwikkelingen blijven doorgaan in een tempo wat zo snel gaat dat ik er onzeker van wordt. Zo ook met het bloggen. Is dat nog van deze tijd of gaan we allemaal over op tumblr. of wordpress. Ik ga eens even navragen aan mijn millennials-mannen hier in huis!

Ik schrijf nog even iets met mijn 'waterman'!

1 opmerking:

  1. Oei, reuze benieuwd naar het antwoord van de mannen. Ik omarm de nieuwe media maar hecht nog zo aan het oude. Mooie dingen die mogelijk zijn met nieuw maar zo prachtig als ambachtelijk zal ik het niet snel vinden. Waar de generatie boven mij moeite heeft met de automatisering van de banken ligt mijn pijn toch wel in de creatieve hoek.

    BeantwoordenVerwijderen