26-11-2017

Niets gewonnen, maar toch tevreden


In de zomervakantie heb ik een bezoekje gebracht aan het textielmuseum. Ik heb er hier en hier al eerder over geblogd. Ik was enthousiast begonnen aan de wedstrijd en wilde laten zien wat ik op het gebied van recyclen kon maken. De jury heeft 15 inzendingen genomineerd en daar zit ik helaas niet bij, maar ik snap het. Kijk maar eens naar de genomineerden van de 'design contest 2017'. Ik had wel willen stemmen, maar op wie of wat? Ik vind het allemaal zo knap wat deze 15 hebben bedacht. Daar staat mijn inzending natuurlijk mijlen ver vandaan. Het is fijn om te zien hoeveel mensen bewust met onze aarde omgaan.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb net de stukjes over de genomineerden gelezen, ik zou het ook niet weten... Niet getruwerd hoor, je maakt prachtige figuren en verzamelingen, je bent enorm inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je mag zeker tevreden zijn over jouw inzending, leuk om te zien hoe jij met allerlei materialen aan het recyclen doet.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen