28-02-2018

Licht, schaduw en silhouetten 2


Tijdens de eerste les stel ik me aan de kinderen voor. Ik laat via mijn blog zien dat ik een tijd geleden een jaar lang silhouetten heb verzameld. Aan de hand van een filmpje en een liedje zet ik de les voort. Ik bereid mijn lessen altijd zorgvuldig voor, maar als de techniek mij in de steek laat...! Oh, ik ben meer van het plakken en knippen dan het werken met de nieuwe media. Het plan was dat ik "DIT" filmpje zou laten zien. Wat we ook probeerde, het digibord liet ons in de steek. Het filmpje van William Kentridge deed het gelukkig wel. Volgende week wil ik ook nog een werk van de kunstenaar Diet Wiegmann laten zien.
Nu weet ik weer waarom ik blog!
Nu weet ik weer waarom ik blog, via een linkje is het zo gemakkelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten