04-02-2018

Waar blijft de WINTER?


Januari is veel te warm begonnen. Zo warm, dat er hier en daar al wat groene knoppen te zien zijn. Niet normaal voor de tijd van het jaar. Als we de weersvoorspelling mogen geloven komt er deze week toch weer meer kans op wat winterweer. Zelf ben ik meer een zomer type, maar ik vind dat elk seizoen wel z'n charmes heeft. Als het dan toch gaat vriezen, hoop ik op een dikke laag ijs en een heldere blauwe lucht. Ondertussen fröbel ik wat mini-schaatsen in elkaar van wat restjes papier en een paperclip.

Ik maak alvast de chocomel warm! 

2 opmerkingen:

  1. Hoe ingenieus! En laat het echte winterweer maar komen. Helderblauwe vriesluchten en de schaatsen uit het vet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk Helmi en wat fijn dat je er heel de uitleg bij zet. Ik ga dat eens proberen met mijn kleindochter, dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen