18-05-2017

Zin in een feestje?




Vandaag tel ik er weer een jaartje bij. Ik heb altijd wel zin in een feestje, maar dan wel in het weekend. Dus vier ik mijn verjaardag op zaterdag en hoop op mooi weer (helaas is de weersvoorspelling niet zo goed). We hebben een fijne vriendenkring en familie, dus er zijn altijd wel wat mensen die het met mij komen vieren. De dag ervoor duik ik in de keuken om wat lekkers te bakken. Dat is geen straf. Ik hou daarvan en ga vandaag op zoek naar fijne recepten. De vlaggetjes hang ik zelf op en of ik cadeautjes krijg, weet ik niet. Ik ben overal blij mee (ik hou nu eenmaal van 'kleiniggeitjes') en de verpakking vind ik vaak nog mooier dan wat erin zit. Vroeger kon ik wakker liggen van de spanning over wat voor cadeau ik wel zou krijgen. Dat is nu totaal anders en zelfs helemaal ondergeschikt.

 Niets is ook iets, fijne dag!

3 opmerkingen:

  1. Proficiat!
    Indien je mij je adres mailt, stuur ik je een "kleinigheidje" voor je verjaardag op...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsnog proficiat. Kleiniggeitjes zijn leuk. Het was vast gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen