26-08-2017

Boekjes maken


Zolang ik me kan herinneren maak ik vakantieverslagen. Toen mijn zus en ik nog heel erg klein waren, maakten we een plakboek. We verzamelden bonnetjes en toegangskaarten en plakten dat in een boekje of dagboek. We droogde bloemetjes en blaadjes en er werd zelfs wat aarde of zand in een zakje gedaan. Ik maak nog steeds boekjes en heb workshops gevolgd en ook zelf gegeven. Het boek van Arne & Carlos is een echte aanrader. Dit hoort natuurlijk ook bij mijn generatie, maar ik hoop dat ook de komende generaties nog tastbare herinneringen heeft. Niet alleen op de telefoon of in de cloud!

1 opmerking:

  1. Een mooie foto weer, Helmi. En als aanvulling op je tips heb ik nog de vlog van Arne & Carlos: HOw to make an Art Journal . Ze kletsen (in het Engels, dat wel) zo gezellig met elkaar, en Arne is ook een kunstdocent geweest, ze leggen technieken heel duidelijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen